Metody zvyšování kvality služeb poskytovaných hotelem Matura – Jan Havel
Jan Havel
Bachelor's thesis
Metody zvyšování kvality služeb poskytovaných hotelem Matura
Methods of Improving Quality of Services Provided by Hotel Matura
Abstract:
HAVEL, Jan. Metody zvyšování kvality služeb poskytovaných hotelem Matura. [Bakalářská práce] Vysoká škola hotelová. Praha: 2014. Celkový počet stran 51. Bakalářská práce se zabývá problematikou poskytování služeb v oblasti hotelnictví. V teoretické části jsou shrnuty a blíže specifikovány poznatky ze studia odborné literatury. Jedná se zejména o nástroje, které je možné využít při uplatňování jednotlivých …moreAbstract:
The Bachelor thesis discusses the issue of service provision in the hotel industry. The theoretical part summarises and specifies findings gained from the study of technical literature. It debates especially those instruments that may be used when applying individual methods of improving the quality of provided services. The findings are applied in the practical part of the thesis, which evaluates …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 6. 2014
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/8548/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 8. 2014
- Supervisor: Ing. Jan Egner
- Reader: Ing. Pavla Burešová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníků v letecké společnosti Travel Service při uplatňování náhrady škody
Simona Koblihová -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Vliv wellness služeb na spokojenost zákazníků v EuroAgentur Hotels & Travel a.s.
Petr Šamánek -
Spokojenost zákazníka ve vybraném odvětví
Iveta Cundová -
Analýza vlivu kvality služeb na spokojenost zákazníka
Kamil Koštiál -
Spokojenost a loajalita zákazníků
Zuzana Rabčanová -
Customer Satisfaction Towards Service Quality Delivery of Hossack Vietnam Company Limited
Thi Huyen My Nguyen -
Service Quality and Customer Satisfaction in a Selected Company
Kristýna Hochová