Návrh komunikační kampaně pro Zlin Design Week – Bc. Markéta Daňková
Bc. Markéta Daňková
Diplomová práce
Návrh komunikační kampaně pro Zlin Design Week
Zlin Design Week Communication Campaign Strategy
Anotace:
Diplomová práce se zabývá externí i interní komunikací projektu Zlin Design Week. Hlav-ním cílem práce je návrh komunikační strategie projektu a to v závislosti na výsledcích pro-vedených analýz. První části práce definuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu a objasňuje problematiku event marketingu od definice až po proces plánování event marketingové kampaně. Teoretická část ústí ve formulaci …víceAbstract:
This thesis introduces internal and external communication of the project Zlin Design We-ek. The main aim of this work is to create a project communication strategy draft. The draft will be based on the results from the analyses that have been used in this work. The first part of the thesis defines communication mix and its particular tools. Furthermore, it clarifies the event marketing question from …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 22. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Daňková, Markéta. Návrh komunikační kampaně pro Zlin Design Week. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komparace marketingové komunikace jednotlivých národních parků České republiky
Vendula Větrovcová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Daniel Blábolil -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová -
Využití trendů marketingové komunikace v praxi rodinné firmy Výhrostroj.cz, s.r.o.
Klára Vojáčková -
Využití marketingové komunikace při fúzi finančních společností
Zygmunt Grudziński -
Projekt společenské odpovědnosti a její marketingové komunikace ve společnosti ETA a.s.
Renata Czyžová -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Petra Ritschelová