Návrh na zavedení nového výrobku na českém trhu s tetováním – Petra Pavlová
Petra Pavlová
Diplomová práce
Návrh na zavedení nového výrobku na českém trhu s tetováním
Design of a New Product Introduction on the Czech Tattoo Market
Anotace:
Diplomová práce se zabývala novým způsobem tetování, kterým je tetování ve spreji produkty Tattoo – spray. Hlavním cílem bylo najít a navrhnout způsob, jakým by se tetovací sprej Tattoo – spray prosadil na českém trhu s tetováním. Ke zjišťování postojů mladých lidí k tetování ve spreji jsem využila osobní i elektronické dotazování. Celkem na dotazník odpovědělo 292 respondentů ve věku 12 až 35 let …víceAbstract:
The thesis occupied by new way of tattoo, which is Tattoo – spray. The main aim was to find and suggest ways, which the Tattoo – Spray would enforce on the Czech tattoo market. I used personal and electronic questioning to know the attitudes of young people to tattoo spray. In total 292 young people aged 12 to 35 years answered the question form. The result of the marketing research formed the basis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/85379
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Jana Valdmannová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Marketingová komunikace v bankovnictví: nové trendy
Kateryna Bohun -
Marketingová komunikace společnosti Woxo s.r.o.
Damián Sosna -
Marketingová komunikace jako nástroj marketingového řízení podniku
Anna Mordosova -
Marketingová komunikace maloobchodní sítě COOP a návrh nových forem marketingové komunikace pro značku COOP
Jan Špetla