Problematika obchodu s Fair Trade výrobky – Kristýna Jedličková
Kristýna Jedličková
Bachelor's thesis
Problematika obchodu s Fair Trade výrobky
Issue of the Trade with Fair Trade Products
Abstract:
Cílem bakalářské práce s názvem Problematika obchodu s Fair Trade výrobky, byl návrh stratifikované nabídky na podporu prodeje Fair Trade výrobků. Bakalářská práce seskládá ze dvou částí teoretické a praktické. Teoretická část popisuje základní problematiku Fair Trade a je zaměřena na jeden fairtradový produkt, kterým je káva. Praktická část je zaměřena na dm drogerii a skládá se především z dotazníkového …moreAbstract:
The objective of the thesis The issues of the trade with Fair Trade products is a proposal of stratified offer for sales support of Fair Trade products. The thesis is divided into two parts a theoretical and a practical part. The theoretical part describes the basic issues of Fair Trade and is focused on one of the fair trade products - coffee. The practical part concentrates on the drugstore dm drogerie …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 3. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Štefan Toth
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JEDLIČKOVÁ, Kristýna. \textit{Problematika obchodu s Fair Trade výrobky}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2016. Available from: https://theses.cz/id/qh3j0v/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Certifikace Fairtrade a její vliv na nákupní chování vybraného segmentu zákazníků
Julie WOČADLOVÁ -
Analysis of Fair Trade coffee market in the Czech Republic
Edita Svitáková -
Tematizace promotion vybraného produktu (podniku)
Tereza Pidrmanová -
Tematizace promotion vybraného produktu (podniku)
Petra Lesáková -
Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem
Kristina Jančaříková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights