Analýza spokojenosti zákazníků v IT internetovém obchodě – Milan Mejzr
Milan Mejzr
Bachelor's thesis
Analýza spokojenosti zákazníků v IT internetovém obchodě
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je problematika spokojenosti zákazníků v konkrétníobchodní společnosti. První část se věnuje základním pojmům týkající se spokojenostizákazníků a oblasti internetového prodeje a nakupování, která následně tvoří základy pronásledující praktickou část. V části praktické je proveden marketingový výzkumprostřednictvím dotazníkového šetření, který je zaměřen na hodnocení …moreAbstract:
The subject of this thesis is the problematics of customer satisfaction in a particularcompany. The first part deals with basic terms related to customer satisfaction and thearea of internet sales and shopping, that subsequently forms the foundations for thepractical part. The practical part is focused on marketing research through aquestionnaire survey, which focuses on the satisfaction rating of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2018
Identifier:
http://theses.cz/id/qhve6d/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2015
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MEJZR, Milan. \textit{Analýza spokojenosti zákazníků v IT internetovém obchodě}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Masarykův ústav vyšších studií. 2018. Available from: https://theses.cz/id/qhve6d/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Theses on a related topic
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum pro poznání zákazníka firmy XY
Marcela Vopařilová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta