Lucie SYROVÁ
Diplomová práce
Kvalita služeb v Empire Fitness
Quality of service in Empire Fitness
Anotace:
Tato práce se zabývala kvalitou poskytovaných služeb ve fitness centru Empire Fitness. Kvalita služeb úzce souvisí se spokojeností a loajalitou zákazníků. Cílem práce bylo zjistit úroveň kvality poskytovaných služeb v Empire Fitness, a navrhnout kroky k jejímu zlepšení, které povedou ke zvýšení loajality zákazníků. Pomocí sekundárních dat byla vytvořena analýza podniku a konkurence. Ke zjištění stanoveného …víceAbstract:
This thesis dealt with the quality of services provided in the fitness center Empire Fitness. The quality of services is closely related to customer satisfaction and subsequent loyalty. The aim of the work was to determine the level of quality of services provided in Empire Fitness, and to suggest steps to improve it, which will lead to increased customer loyalty. An analysis of the company and the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SYROVÁ, Lucie. Kvalita služeb v Empire Fitness. Ústí nad Labem, 2020. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza nabídky a poptávky sportovně pohybových aktivit pro osoby s postižením ve fitness centrech v ČR
Veronika Výtisková -
Podnikatelský plán fitness centra
Adam Stiburek -
Využití digitálního marketingu pro zvýšení členství a zapojení klientů ve fitness studiích
Lesja Honsová -
Stravování a zdravá výživa lidí ve fitness centrech
Adéla Staňková -
Podnikatelský plán - fitness centrum
Tereza Hocká -
Vliv etické organizační kultury na spokojenost a loajalitu zaměstnanců
Ladislav Tyll -
Kvalita života seniorů v zařízeních pobytových sociálních služeb v době současné pandemické situace na příkladu vybrané pobytové služby ve městě Orlová
Zuzana Habreková -
Kvalita a management kvality poskytovaných stravovacích služeb v gastronomii
Eliška Rysulová