Lucie SYROVÁ

Master's thesis

Kvalita služeb v Empire Fitness

Quality of service in Empire Fitness
Abstract:
Tato práce se zabývala kvalitou poskytovaných služeb ve fitness centru Empire Fitness. Kvalita služeb úzce souvisí se spokojeností a loajalitou zákazníků. Cílem práce bylo zjistit úroveň kvality poskytovaných služeb v Empire Fitness, a navrhnout kroky k jejímu zlepšení, které povedou ke zvýšení loajality zákazníků. Pomocí sekundárních dat byla vytvořena analýza podniku a konkurence. Ke zjištění stanoveného …more
Abstract:
This thesis dealt with the quality of services provided in the fitness center Empire Fitness. The quality of services is closely related to customer satisfaction and subsequent loyalty. The aim of the work was to determine the level of quality of services provided in Empire Fitness, and to suggest steps to improve it, which will lead to increased customer loyalty. An analysis of the company and the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SYROVÁ, Lucie. Kvalita služeb v Empire Fitness. Ústí nad Labem, 2020. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická