Volají Češi draze? Analýza trhu služeb mobilních operátorů v ČR – Tomáš Masák
Tomáš Masák
Diplomová práce
Volají Češi draze? Analýza trhu služeb mobilních operátorů v ČR
Phones Czech consumers expensively? Market analysis of mobile operators in the Czech Republic.
Anotace:
Tato diplomová práce se snaží odhalit, zda cenová úroveň na trhu mobilních služeb v komparaci se zahraničím je vysoká či nikoliv. Po provedení vlastního mezinárodního srovnání, které odhalilo vysoké ceny v obou zkoumaných spotřebitelských koších, nabízí práce několik možných variant, jež mohly vést k současné výši cen na trhu. Zjištěná vysoká tržní koncentrace je jednou z nich a vede k objevení dalších …víceAbstract:
This thesis will examine whether the price level on the market of mobile services in comparison with other countries is high or not. After performing own international price comparison which revealed high price level in both analyzed consumer baskets thesis offers some possible options which could lead to the current high price level on the market. The observed high market concentration is one of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34945
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2013
- Vedoucí: Marek Hudík
- Oponent: Alena Zemplinerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34945
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomická analýza
Práce na příbuzné téma
-
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová -
Marketingová strategie společnosti T-Mobile se zaměřením na generaci Z a návrh na její vylepšení
Veronika Gregárková -
Postavení firmy T-Mobile v odvětví mobilních operátorů
Jana Poulová -
Ocenění společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. metodou tržního porovnání
Vasilisa Popova -
Obchodní praktiky mobilního operátora a právní ochrana spotřebitelů se zvláštními sociálními potřebami (na příkladu T-Mobile)
Barbora Holečková -
American Mobile Operators in Addressing Customers/Potential Customers: A Linguistic Approach
Kamila Pomykalová -
Analýza marketingové komunikace společnosti T-mobile na sociálních sítích
Alena Zuzaníková -
Individuální řešení interní a externí komunikace na bázi datových aplikací ve spojení s GSM pro významné zákazníky mobilního operátora T-Mobile
Renáta DOBIÁŠOVÁ