Analýza marketingových nástrojů nakladatelství Labyrint – Bc. Michaela HEČKOVÁ
Bc. Michaela HEČKOVÁ
Master's thesis
Analýza marketingových nástrojů nakladatelství Labyrint
The analysis of marketing and promotions strategy of the publishing house Labyrint
Abstract:
Diplomová práce Analýza marketingových nástrojů nakladatelství Labyrint se zaměřuje na specifickou část marketingu kultury, a to knižní marketing a propagaci. Všímá si tak základních charakteristik marketingu kultury, knižního marketingu a především prostřednictvím analýz marketingového mixu, komunikačního mixu, vnitřního a vnějšího marketingového prostředí hledá cesty k vytvoření nového strategického …moreAbstract:
The analysis of marketing and promotions strategy of the publishing house Labyrint is focused on marketing analysis ? especially a marketing and communication mix, SWOT analysis and so on for publishing house Labyrint. The main goal of the thesis is to propose a brand new strategic plan of communication for publishing house Labrint
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 8. 2013
Accessible from:: 19. 8. 2013
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Lenka Pořízková
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HEČKOVÁ, Michaela. Analýza marketingových nástrojů nakladatelství Labyrint. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.8.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 19. 8. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyMaster programme / field:
Human Studies / Česká filologie - Kulturální studia
Theses on a related topic
-
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Marketing v neziskové organizaci
Sabina Koutenská -
Marketing neziskové organizace Tichý svět – chráněná pracoviště, o. p. s.
Leoš Mačák -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Marketing v neziskové organizaci
Yelizaveta Makeyeva -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta -
Patologické jevy ve společnosti - drogová závislost a sociální marketing neziskových organizací
Iva Jandíková -
Patologické jevy ve společnosti - drogová závislost a sociální marketing neziskových organizací
Eva Kadlecová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights