Analýza marketingových nástrojů nakladatelství Labyrint – Bc. Michaela HEČKOVÁ
Bc. Michaela HEČKOVÁ
Master's thesis
Analýza marketingových nástrojů nakladatelství Labyrint
The analysis of marketing and promotions strategy of the publishing house Labyrint
Anotácia:
Diplomová práce Analýza marketingových nástrojů nakladatelství Labyrint se zaměřuje na specifickou část marketingu kultury, a to knižní marketing a propagaci. Všímá si tak základních charakteristik marketingu kultury, knižního marketingu a především prostřednictvím analýz marketingového mixu, komunikačního mixu, vnitřního a vnějšího marketingového prostředí hledá cesty k vytvoření nového strategického …viacAbstract:
The analysis of marketing and promotions strategy of the publishing house Labyrint is focused on marketing analysis ? especially a marketing and communication mix, SWOT analysis and so on for publishing house Labyrint. The main goal of the thesis is to propose a brand new strategic plan of communication for publishing house Labrint
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2013
Zverejniť od: 19. 8. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Lenka Pořízková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HEČKOVÁ, Michaela. Analýza marketingových nástrojů nakladatelství Labyrint. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.8.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 8. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyMaster programme / odbor:
Human Studies / Česká filologie - Kulturální studia
Práce na příbuzné téma
-
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Marketing v neziskové organizaci
Sabina Koutenská -
Marketing neziskové organizace Tichý svět – chráněná pracoviště, o. p. s.
Leoš Mačák -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Marketing v neziskové organizaci
Yelizaveta Makeyeva -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta -
Patologické jevy ve společnosti - drogová závislost a sociální marketing neziskových organizací
Iva Jandíková -
Patologické jevy ve společnosti - drogová závislost a sociální marketing neziskových organizací
Eva Kadlecová
Názov
Vložil
Vložené
Práva