Simona Porubská

Diplomová práce

Využitie nástrojov inbound marketingu v start-upe

Využití nástrojů inbound marketingu ve start-upe
Anotace:
Cílem diplomové práce je navrhnout podrobní inbound marketingovou strategii pro start-up na základě získaní a následné interpretace potřebných dat. Hlavním úkolem je analýza možnosti využití marketingových nástrojů pro hudební vydavatelství Gergaz. Teoretická část vysvětluje a charakterizuje pojem inbound marketing, pravidla, kterými se řídí i jeho metodiku a komponenty. V analytické časti je zkoumaný …více
Abstract:
The aim of diploma thesis is to suggest a detailed inbound marketing strategy for certain start-up project based on data acquisition and their interpretation. The main role of the thesis is the analysis of possible usage of marketing tools for Gergaz records. The theoretical part of the thesis explains and characterize the term „inbound marketing“, the rules on which is based on, its methodology and …více
Abstract:
Cieľom diplomovej práce je navrhnúť podrobnú inbound marketingovú stratégiu pre start-up na základe získania a následnej interpretácie potrebných dát. Hlavnou úlohou je analýza možností využitia marketingových nástrojov pre hudobné vydavateľstvo Gergaz. Teoretická časť vysvetľuje a charakterizuje pojem inbound marketing, pravidlá, ktorými sa riadi a tiež jeho metodiku a komponenty. V analytickej časti …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 11. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2018
  • Vedoucí: Jan Mareš
  • Oponent: Ondřej Pešek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73816

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management