Význam a efektivnost využívání sociálních sítí při komunikaci se zákazníky – Bc. Regina Petrashkevich
Bc. Regina Petrashkevich
Diplomová práce
Význam a efektivnost využívání sociálních sítí při komunikaci se zákazníky
The effectiveness of social networks in Communicate with customers
Anotace:
Diplomová práce na téma „Význam a Efektivnost výužívání socíalních sítípři komunikaci se zákazníky“ je rozdělena do dvou částí. V teoretické částí je popsána historie sociálních sítí. Dále je práce zaměřena nasociální síť Facebook a jeho význam. V praktické částí práce dochází k popisů spolěčnosti a rozborů jejích výuživání socíálné sítě Facebook. Následné zjištění bude analyzováno a budou zde navrhnuty …víceAbstract:
This thesis “The Effectiveness of Social Networks to Communicate with Customers“ is divided in two parts. The theoretical part describes the history of social networks. It introduces Facebook and its importance in the social media world. As a practical example, it uses an existing company which leverages the social network Facebook to interact with its customers. The company is presented, and a description …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ohguw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Use of agile marketing and social media to enhance website traffic volume and social networks account frequency exposure for SME's
Maria Ravoeva -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá -
Marketing a segmentace zákazníků v Grand hotelu v Brně
Veronika Pánková -
Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve společnosti Chartis Europe
Daniela Mikšaníková -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Milan Klugar -
Model zákaznické segmentace e-shopu
Kristýna Koubová