Vera Yudina

Bachelor's thesis

Sociální reklama

Social advertising
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na sociální reklamu v České republice a v Rusku. Zkoumá se její vliv na mladou generaci a na průběh řešení celospolečenských problémů. Cílem této práce je na základě vlastního dotazníkového šetření zjistit, jak mladá generace vnímá sociální reklamu a do jaké míry je ji ovlivňovaný. Práce je členěna do třech kapitol. První kapitola se zabývá rozdíly a shody sociální a komerční …more
Abstract:
This bachelor thesis focuses on public service announcement in the Czech Republic and the Russian Federation. It examines influence on the young generation and on the course of solving of society-wide problems. The aim of the thesis is to identify, based on my own survey, how young generation sees the social advertisement and how young people are influenced by it. The thesis is divided into three chapters …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 3. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2017
  • Supervisor: Jiří Zeman
  • Reader: Alena Filipová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69485