Vera Yudina
Bachelor's thesis
Sociální reklama
Social advertising
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na sociální reklamu v České republice a v Rusku. Zkoumá se její vliv na mladou generaci a na průběh řešení celospolečenských problémů. Cílem této práce je na základě vlastního dotazníkového šetření zjistit, jak mladá generace vnímá sociální reklamu a do jaké míry je ji ovlivňovaný. Práce je členěna do třech kapitol. První kapitola se zabývá rozdíly a shody sociální a komerční …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on public service announcement in the Czech Republic and the Russian Federation. It examines influence on the young generation and on the course of solving of society-wide problems. The aim of the thesis is to identify, based on my own survey, how young generation sees the social advertisement and how young people are influenced by it. The thesis is divided into three chapters …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 3. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69485
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2017
- Vedúci: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69485
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Social, legal and ethical problems of the Direct Marketing
Sugandha Tikoo -
Sociální marketing a jeho efektivnost při řešení sociálních problémů
Ludmila Crhová -
Sociální marketing: Reklama jako možnost řešení soudobých společenských problémů
Kateřina Kycltová -
Preferences and motives of young generation towards consumption of gin&tonic supplemented with different kind of herbs
Tomáš Hanus -
Food and its social context (case study of low and high income households in Kazakhstan)
Saule Turgambayeva -
Sociální reklama a sociální marketing
Oksana Mytcyk -
Sociální marketing a reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu
Anežka Javorská -
Sociální marketing: Reklama jako možnost řešení soudobých společenských problémů
Kateřina Kycltová