Martin Vozník

Bachelor's thesis

Psychologia v marketingu a jej vplyv na spotrebiteľské správanie

Psychologie v marketingu a její vliv na spotřebitelské chování
Abstract:
Psychologie v marketingu a její vliv na spotřebitelské chování. Témou práce je přiblížení psychologie a psychologických faktorú vplývajících na spotřebitelské chování v rámci marketingové komunikace. Práce bude složena ze dvou základních částí, praktické a teoretické. První část bude věnovaná teoretickému základu spotřebitelského chování a psychologickým faktorúm ho ovlivňujúcích. V praktické časti …more
Abstract:
Psychology in marketing and its influence on consumer behavior. The topic of the bachelor thesis is the approach to psychology and psychological factors influencing consumer behavior in the context of marketing communication. The thesis will consist of two basic parts, theoretical and practical. The first part will be devoted to the theoretical basis of consumer behavior and psychological factors influencing …more
Abstract:
Psychológia v marketingu a jej vplyv na spotrebiteľské správanie. Témou práce je priblíženie psychológie a psychologických faktorov vplývajúcich na spotrebiteľské správanie v rámci marketingovej komunikácie. Práca bude zložená z dvoch základných častí, praktickej a teoretickej. Prvá časť bude venovaná teoretickému základu spotrebiteľského správania a psychologických faktorov ho ovplyvňujúcich. V praktickej …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. František Zjevík, DiS.
  • Reader: Vladimír Borský, LL.M. MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON