Lukáš Sikora

Bakalářská práce

Návrh komunikačního mixu pro sportovní klub

Communication Mix Design for the Sports Club
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingového mixu pro sportovní klub. Rozebírá základní teoretická východiska marketingové komunikace, charakteristiku sportovního klubu a marketingového prostředí. Na závěr jsou nastíněny návrhy a doporučení pro zlepšení marketingové komunikace sportovního klubu, které vychází z marketingového výzkumu. Měly by vést ke zlepšení marketingové komunikace v klubu.
Abstract:
My Bachelor's thesis describes the design ofthe marketing mix for the sports club.This thesis analyses the basic theoretical background of the marketing communicational so characteristics of the sports club and themarketing environment. Finally, the the sisdes cribe ssuggestions and recommendations for improving marketing communications sports club which is based on marketing research. They should …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
  • Vedoucí: Markéta Zajarošová
  • Oponent: Pavlína Pawlasová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod