Proces získání dotace pro malý a střední podnik z fondů EU – Ing. Lukáš Vondráček
Ing. Lukáš Vondráček
Bakalářská práce
Proces získání dotace pro malý a střední podnik z fondů EU
The Process of Obtaining the subsidy for Small and Medium Size Enterprises from EU Fonds
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je srozumitelný popis procesu získání dotace pro malé a střední podniky v České republice. Veřejná podpora z evropských fondů může v rámci úspěšných podnikatelských projektů zásadně ovlivnit ekonomický vývoj podniků, které mají důležitou roli v hospodářském vývoji státu. Řada literatury se věnuje financování prostřednictvím fondů EU obecně, proto se ve své práci pokouším o …víceAbstract:
The object of my extended essay is an understandable desription of the process of obtaining the subsidy for small and medium enterprises in the Czech Republic. Whithin the bounds of succesful entrepreneurial projects, the public support from the european funds can essentially influence the commercial development of the enterprises that have had an important role in economic development of the country …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fug80/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2008
- Vedoucí: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
- Oponent: Ing. Pavla Seydlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa
Práce na příbuzné téma
-
Position of the Czech Republic in the gaining from EU funds among countries of EU
Tomáš Pásek -
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek