Analýza marketingové komunikace organizace TOP tým z.s. – David Zoubek
David Zoubek
Diplomová práce
Analýza marketingové komunikace organizace TOP tým z.s.
Analysis of marketing communication of the organization TOP tým z.s.
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá mládežnickou organizací politické strany TOP09 – TOP týmem z.s. Cílem této práce je zanalyzovat současný stav, zda organizace plní stanovené cíle, zejména podporu a rozvoj stávající členské základny a navrhnout případně zlepšení. První část práce se zaměřuje na vybrané teoretické poznatky primárně z oblasti politického marketingu a marketingové komunikace. V druhé části …víceAbstract:
This thesis explores an existing youth organisation within a Czech political party TOP09 called TOP tým z.s. The aim of the thesis is to analyse the level of fulfilment of set objectives with an emphasis on support and development of the member base and to suggest recommendations within the area. The first part of the thesis focuses on relevant theoretical findings, particularly from the area of political …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80389
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2020
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Pavla Nulíčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80389
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová