Kartografie mysli: vstupní představy vybraného ročníku studujících Zeměpis se zaměřením na vzdělávání na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity – Bc. Kristýna Ševčíková
Bc. Kristýna Ševčíková
Master's thesis
Kartografie mysli: vstupní představy vybraného ročníku studujících Zeměpis se zaměřením na vzdělávání na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity
Cartography of the Mind: Freshmen's Perceptions of Geography and Teaching in the program Geography for Education at the Faculty of Education, Masaryk University
Anotácia:
Nastupující studující do programu Zeměpis se zaměřením na vzdělávání mohou mít rozmanité představy, očekávání a potřeby. Cílem diplomové práce je za pomoci dotazování zjistit, s jakými subjektivními učitelskými představami a představami o oboru geografie přicházejí. Téma rámuji do teorie identity, konkrétně učitelské a oborové identity. Ta mi umožňuje pohlížet na respondenty/respondentky z hlediska …viacAbstract:
Freshmen in the program Geography for Education can have diverse perceptions, expectations, and needs. The aim of the thesis is to determine, through questioning, what subjective teaching perceptions and perceptions of the geography field they come with. I frame the topic within the theory of identity, specifically teacher and field identity, which allows me to view respondents in terms of their professional …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/v2fe5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
- Vedúci: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠEVČÍKOVÁ, Kristýna. \textit{Kartografie mysli: vstupní představy vybraného ročníku studujících Zeměpis se zaměřením na vzdělávání na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Education. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/qlhejh/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Lower Secondary School Teacher Training in Geography / Lower Secondary School Teacher Training in Geography
Práce na příbuzné téma
-
Motivace ke studiu oboru Praktická sestra a představy studentů o budoucí profesi
Martin FILIP -
Konstrukce účasti sociálních pracovníků na utváření identity oboru sociální práce v moderních a postmoderních podmínkách
Pavlína Linková -
Představa o budoucím povolání u studentů oboru módní návrhář na SPUŠ textilní
Adriana Kadaňková -
Poradenství jako nástroj formování představ adolescentů o studijním oboru na vysoké škole
Dagmar Scherrerová -
Představy studentů sociální pedagogiky o jejich pracovním uplatnění
Lenka Štillová -
Teachers' Perceptions of Using Virtual Reality as a Tool for Enhancing Speaking Skills in ELT
Lucie Pelčáková -
Self-study: příběh zrodu identity učitelky zeměpisu
Anna Hrazdilová -
Zpětná reflexe volby další vzdělávací dráhy očima studentů ekonomických oborů v 1. ročníku střední školy
Michaela Keroušová