Reklama a její vnímání dětmi. Zvukové a jazykové prostředky reklamy a jejich využití ve školním vyučování – Mgr. Eva Veselá
Mgr. Eva Veselá
Diplomová práce
Reklama a její vnímání dětmi. Zvukové a jazykové prostředky reklamy a jejich využití ve školním vyučování
Advertisement and it's perception by children. Tone and lingual instruments of advetisement and their usage in school classes
Anotace:
Reklama a její vnímání dětmi. Zvukové a jazykové prostředky reklamy a jejich využití ve školním vyučování.,diplomová práce. Brno, MU 2007, s. Diplomová práce Reklama a její vnímání dětmi se zabývá reklamním sdělením, jeho historií, užívanými jazykovými prostředky a působením reklamy na děti mladšího školního věku. Další část práce je zaměřena na praktické využití reklamy ve školním vyučování.Abstract:
Advertisement and it s perception by children. Tone and lingual instruments of advetisement and their usage in school classes, diploma thesis. Brno. MU 2007 Diploma thesis Advertisement and it s perception by children is concerned with adverisement announcement, it s history, lingual instruments used and action of advertisement of younger school age children. Next part of thesis is focused on practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s09xt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2007
- Vedoucí: PaedDr. Ivo Martinec, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VESELÁ, Eva. \textit{Reklama a její vnímání dětmi. Zvukové a jazykové prostředky reklamy a jejich využití ve školním vyučování}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/qlobg0/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Jazykové prostředky persvaze a získávání, které užívá Jiří Paroubek v pořadech Otázky Václava Moravce a Nedělní partie
Jana SKŘIVÁNKOVÁ -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Reklama na umění, umění v reklamě
Pavlína Fiala -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová -
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová