Typologie otázek ve vyučování na 1. stupni – Eliška KOPŘIVOVÁ
Eliška KOPŘIVOVÁ
Master's thesis
Typologie otázek ve vyučování na 1. stupni
The primery school education typologies of guestion
Anotácia:
Diplomová práce Typologie otázek ve vyučování na 1. stupni řeší jednu z důležitých oblastí pedagogické praxe {--} proces dotazování ve vyučování. Práce se snaží zmapovat, kvantitativně a kvalitativně vyjádřit, které otázky učitelé, ale také samotní žáci pokládají ve vyučovacích předmětech vlastivěda a přírodověda, jaká je frekvence jednotlivých kategorií otázek, které otázky jsou nejčastěji preferované …viacAbstract:
The diploma thesis ``Typology of the Questions Asked in School Teaching at Primary Schools`` deals with the important part of the teaching practice {--} questioning process in school teaching. The thesis tries to map and to express both quantitatively and qualitatively, which questions the teachers and the students ask in subjects such as Homeland study and Science. Furthermore, the thesis deals with …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 4. 2009
- Vedúci: doc. PhDr. Renata Šikulová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOPŘIVOVÁ, Eliška. Typologie otázek ve vyučování na 1. stupni. Ústí nad Labem, 2009. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 03. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Primary School Teacher Education / Uč. pro 1.st. ZŠ a SpŠ+ 6 specializací
Práce na příbuzné téma
-
Internetový mem: Reprodukce myšlenky jako nový druh komunikace
Tomáš Dvořáček -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Výtvarný projev jako prostředek pedagogické komunikace (výzkum se zaměřením na oblast komunikace ve školním prostředí)
Lucie TIKALOVÁ -
Komunikace s matkami ohroženými násilím a ztrátou bydlení
Ivana Pašťálková -
Komunikace s pacientem s depresi
Cuper Cuper -
Komunikace ve službách
Ziyoyeva Ziyoyeva -
Obchodní komunikace a její druhy
Valentýna ZALIVSKÁ -
Verbální komunikace mezi učitelem a žákem s odlišným mateřským jazykem v běžné třídě české školy
Julie Fiedlerová