Klára Krejčí

Bakalářská práce

Možnosti a omezení marketingové komunikace u projektů v neziskovém sektoru na příkladu Dne válečných veteránů.

Possibilities and limitations of marketing communication for projects in the nonprofit sector on the example of Remembrance Day in the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce zjišťuje možnosti a omezení marketingové komunikace v soukromém neziskovém sektoru. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy marketingu, marketingové komunikace a jejího uplatnění v organizacích neziskového soukromého sektoru, se zacílením na možnosti a omezení, primárně v oblasti etiky. Praktická část se věnuje konkrétní neziskové organizaci Post Bellum, jeho činnosti a projektu …více
Abstract:
The bachelor thesis investigates the possibilities and limitations of marketing communication in the nonprofit private sector. The theoretical part of the thesis defines the basic concepts of marketing, marketing communication and its application in the nonprofit private organizations, primarily focusing on the possibilities and limitations in the field of ethics. The practical part focuses on a specific …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
  • Vedoucí: Irena Tyslová
  • Oponent: Martin Zelený

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86911