Možnosti a omezení marketingové komunikace u projektů v neziskovém sektoru na příkladu Dne válečných veteránů. – Klára Krejčí
Klára Krejčí
Bakalářská práce
Možnosti a omezení marketingové komunikace u projektů v neziskovém sektoru na příkladu Dne válečných veteránů.
Possibilities and limitations of marketing communication for projects in the nonprofit sector on the example of Remembrance Day in the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce zjišťuje možnosti a omezení marketingové komunikace v soukromém neziskovém sektoru. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy marketingu, marketingové komunikace a jejího uplatnění v organizacích neziskového soukromého sektoru, se zacílením na možnosti a omezení, primárně v oblasti etiky. Praktická část se věnuje konkrétní neziskové organizaci Post Bellum, jeho činnosti a projektu …víceAbstract:
The bachelor thesis investigates the possibilities and limitations of marketing communication in the nonprofit private sector. The theoretical part of the thesis defines the basic concepts of marketing, marketing communication and its application in the nonprofit private organizations, primarily focusing on the possibilities and limitations in the field of ethics. The practical part focuses on a specific …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86911
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
- Vedoucí: Irena Tyslová
- Oponent: Martin Zelený
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KREJČÍ, Klára. \textit{Možnosti a omezení marketingové komunikace u projektů v neziskovém sektoru na příkladu Dne válečných veteránů.}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/qm3uu3/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86911
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová