Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě – Bc. Tereza Maršálková
Bc. Tereza Maršálková
Diplomová práce
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Integrated marketing communication in a chosen company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhy na zlepšení marketingové komunikace a kvality obsluhy zákazníka ve vybrané restauraci, která se zaměřuje na degustaci mas, které jsou připraveny na brazilský způsob. Na základě obsahové analýzy firemní dokumentace, zúčastněného pozorování a vlastních zkušeností je popsán proces přípravy jídel a navázaný proces obsluhy zákazníka. Jsou vytvořeny návrhy na vylepšení v …víceAbstract:
The diploma thesis deals with proposals to improve marketing communication and the quality of customer service in a selected restaurant, which focuses on tasting meats that are prepared in the Brazilian way. Based on the content analysis of the company documentation, participatory observation, and own experience, the process of food preparation and the related process of customer service is described …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/yqzf8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
- Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová