Bc. Vladimír Gajdošík

Master's thesis

Projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti Dary kraje s.r.o. s akcentem na internetové prostředí

The Marketing Communication Improvement Project of Dary Kraje s.r.o. with the Accent to the Internet Enviroment
Abstract:
Prodej kvalitních potravin od regionálních zemědělců a pěstitelů není v dnešní době jednoduchou záležitostí. Je to dáno jak přísnou legislativou, tak neznalostí či nezájmem o tuto problematiku ze strany zákazníků. Tato práce je zaměřena na zefektivnění prodeje produktů firmy Dary kraje, aby mohla do budoucna navázat užší spolupráci s dodavateli a samozřejmě přímější komunikaci se zákazníky. Teoretická …more
Abstract:
Selling the quality food from local farmers and growers is not nowadays a simple matter. It is due to strict legislation and ignorance or unconcern on this issue by the customers. This thesis is focused on efficiency of sales of company products Dary kraje to be able in the future to establish closer collaboration with suppliers and, of course, more direct communication with customers. The theoretical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2017

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Gajdošík, Vladimír. Projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti Dary kraje s.r.o. s akcentem na internetové prostředí. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing, Specialization: Design Management