Projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti Dary kraje s.r.o. s akcentem na internetové prostředí – Bc. Vladimír Gajdošík
Bc. Vladimír Gajdošík
Master's thesis
Projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti Dary kraje s.r.o. s akcentem na internetové prostředí
The Marketing Communication Improvement Project of Dary Kraje s.r.o. with the Accent to the Internet Enviroment
Anotácia:
Prodej kvalitních potravin od regionálních zemědělců a pěstitelů není v dnešní době jednoduchou záležitostí. Je to dáno jak přísnou legislativou, tak neznalostí či nezájmem o tuto problematiku ze strany zákazníků. Tato práce je zaměřena na zefektivnění prodeje produktů firmy Dary kraje, aby mohla do budoucna navázat užší spolupráci s dodavateli a samozřejmě přímější komunikaci se zákazníky. Teoretická …viacAbstract:
Selling the quality food from local farmers and growers is not nowadays a simple matter. It is due to strict legislation and ignorance or unconcern on this issue by the customers. This thesis is focused on efficiency of sales of company products Dary kraje to be able in the future to establish closer collaboration with suppliers and, of course, more direct communication with customers. The theoretical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GAJDOŠÍK, Vladimír. \textit{Projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti Dary kraje s.r.o. s akcentem na internetové prostředí}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/qmmf09/.
Jak správně citovat práci
Gajdošík, Vladimír. Projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti Dary kraje s.r.o. s akcentem na internetové prostředí. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing, Specialization: Design Management
Práce na příbuzné téma
-
"You aren't you": Online and Offline Identity in the World of Technology
Monika Bašová -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová -
Vliv online platforem komunikace na efektivitu interní komunikace fastfoodového řetězce
Jonáš Vančura -
Propagace svazu chovatelů pomocí online komunikace
Petr Žyla -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Zhodnocení a optimalizace vybraných nástrojů online komunikace u zvolené společnosti
Vladimír Michael Šída