Vyhodnocení reklamní kampaně marketingové firmy – Bc. Petra Rybárová
Bc. Petra Rybárová
Diplomová práce
Vyhodnocení reklamní kampaně marketingové firmy
Advertising Campaign Evaluation of Marceting Company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá vyhodnocením reklamní kampaně. V práci jsou konkrétně řešeny problémy vyhodnocení kontroverzní reklamní kampaně „Nemyslíš – zaplatíš!“. Na základě analýzy a posouzení vybraných problémů s využitím dostupných informací a poznatků v oblasti reklamní kampaně bylo cílem práce provést vyhodnocení účinnosti kampaně v rámci působení na stanovené cílové skupiny. Hypoteticky lze …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the evaluation of advertising campaigns. The thesis specifically address the problems of evaluating a controversial advertising campaign "Nemyslíš – zaplatíš!”Based on an analysis and assessment of selected issues, using available information and knowledge in advertising campaigns this work aimes to evaluate effectiveness of the campaign activities to a specified target …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/o5qci/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Jaroslav Blaha, CSc.
- Oponent: Ing. Jiří Došlý
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Vliv reklamy na spotřebitele
Josef Pokorný -
Vliv reklamy a propagace na chování zákazníka
Luboš Příhoda -
Public relations a konkurenceschopnost vybrané střední školy z pohledu zákazníka - žáka a rodiče
Martina ČUTKOVÁ ADAMCOVÁ -
Plánování reklamní kampaně marketingové firmy
Anna Nina Houdová -
Plánování reklamní kampaně marketingové firmy
Petra Rybárová -
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová -
Mediální plán kampaně "Kooperativa NA100PRO"
Tereza Hanzlíčková -
Mediální plán pro nově spuštěný e-shop
Anh Tung NGUYEN