Vliv OPPI na rozvoj malých a středních podniků ve Zlínském kraji – Jan Surý
Jan Surý
Bakalářská práce
Vliv OPPI na rozvoj malých a středních podniků ve Zlínském kraji
The Impact of the Operational Programme Enterprise and Innovation on the Development of Small and Medium-sized Enterprises in Zlín Region
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá vliv Operačního programu Podnikání a inovace na rozvoj malých a středních podniků ve Zlínském kraji. Na základě provedeného dotazníkového šetření bylo ve vybraném souboru zjištěno, že u většiny společností, které realizovaly dotační programy v letech 2007 až 2013, došlo k posílení konkurenceschopnosti, obratu, zvýšení počtu zaměstnanců a nových zákazníků. Export byl pozitivně …víceAbstract:
This bachelor thesis examines the impact of the Operational programme Enterprise and innovation on the development of small and medium-sized enterprises in Zlín Region. The survey found out that in the majority of companies that have realized programs in years 2007 - 2013 have been a quite significant increase in competitiveness, turnover, the number of employees and new customers. Export was positively …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 3. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/36564
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2013
- Vedoucí: Zdenka Vostrovská
- Oponent: Michal Pícl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/36564
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Národní hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík