Činnost neziskové organizace Chance 4 Children a sociální marketing – Bc. Alena Spilková
Bc. Alena Spilková
Bachelor's thesis
Činnost neziskové organizace Chance 4 Children a sociální marketing
Activities of Non-profit Association Chance 4 Children and Cause Related Marketing
Anotácia:
Abstrakt Tématem bakalářské práce je analýza činnosti konkrétní neziskové organizace, její komunikace s veřejností a fungování sociálního marketingu mezi touto organizací a firmami, které s ní úspěšně spolupracují. Zaměřuji se především na zjištění toho, jak jsou o činnosti organizace informováni lidé v Kladenském regionu, kde je ohnisko její působnosti. Cílem práce je odhalení nedostatků v oblasti …viacAbstract:
Abstract The topic of this bachellors work is to analyze the activities of the real non-profit association, a public communication and social marketing activities between this association and companies that cooperate with it successfully. The focus is mainly on finding out how the organization communicates with the people in the Kladno region. The objective of this work is to detect deficiencies in …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/oxg80/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2013
- Vedúci: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
- Oponent: Dr. Ján Mišovič, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Organization of processes and services for handicapped people in hotel in Prague
Saltanat Shalekenova -
Cause Related Marketing
Daniela Kronusová -
Činnost neziskové organizace a sociální marketing
Roman Kadlec -
Cause-Related Marketing jako nový způsob financování neziskových organizací
Veronika DOUBKOVÁ -
Vliv cause related marketingu na spotřebitele v ČR
Michaela Kovářová -
Cause Related Marketing
Jaroslav Pospíšil -
Využití strategie cause related marketingu v otázce environmentálního problému znečištění plasty
Eva Brabcová -
Cause Related Marketing
Simona Volprechtová