Analýza volební kampaně ve volbách do PS PČR v roce 2013: případová studie hnutí ANO 2011 – Lukáš LUZAR
Lukáš LUZAR
Bakalářská práce
Analýza volební kampaně ve volbách do PS PČR v roce 2013: případová studie hnutí ANO 2011
Analysis of the election campaign in elections to the Chamber of Deputies of the Czech Republic in 2013: a case study of a political movement ANO 2011
Anotace:
Tato bakalářská práce si klade za cíl analyzovat volební kampaň politického hnutí ANO 2011 ve volbách do Poslanecké Sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2013. Práce se zabývá samotným pojmem politický marketing a poté ho srovnává s marketingem ekonomickým, přičemž je kladen důraz na odlišnosti a specifika jednotlivých vědních disciplín. Dále se bakalářská práce zaměřuje na vybrané nástroje politického …víceAbstract:
This thesis aims to analyze the election campaign of a political movement ANO 2011 in elections to the Chamber of Deputies of the Parliament of the Czech Republic in 2013. Thesis deals with the very concept of political marketing, and then compares it with economic marketing, with an emphasis on differences and sensitivities disciplines. Furthermore, the work is focused on selected tools of political …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Zveřejnit od: 30. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eva Lebedová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LUZAR, Lukáš. \textit{Analýza volební kampaně ve volbách do PS PČR v roce 2013: případová studie hnutí ANO 2011}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/qnv8tn/.
Jak správně citovat práci
LUZAR, Lukáš. Analýza volební kampaně ve volbách do PS PČR v roce 2013: případová studie hnutí ANO 2011. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie a evropská studia
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing a komunální volby na Mostecku
Michaela Chaloupková -
Volby do Evropského parlamentu 2019 v ČR z pohledu politického marketingu
Markéta Růžičková -
Politický marketing zvolených politických stran se zaměřením na sociální média - volby do Poslanecké sněmovny České republiky 2021
Dominik HOLEČEK -
Politický marketing hnutí ANO před volbami do Senátu v roce 2018
František Novotný -
Politický marketing ve volebních kampaních v rámci voleb do Zastupitelstva Ústeckého kraje
Martin Tancoš -
Politický marketing krajských voleb 2016
Jan Zipser -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
David Passler -
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
Petra Šantorová
Název
Vložil
Vloženo
Práva