Plán marketingové komunikace nové služby zakázkového pečení ve Zlíně – Bc. Terezie Dobešová
Bc. Terezie Dobešová
Master's thesis
Plán marketingové komunikace nové služby zakázkového pečení ve Zlíně
Marketing Communication Plan for the New Custom Baking Service in Zlín
Abstract:
Diplomová práce se zabývá navrženým plánem marketingové komunikace pro nově vznikající službu zakázkového pečení ve Zlíně a cukrárnu, pod kterou bude spadat. V práci jsou vymezeny teoretické poznatky spojené s marketingem služeb a s marketingovou komunikací. V praktické části se nachází analýza konkurenčního prostředí včetně analýzy konkurence, Porterova modelu a PESTLE analýzy, na kterou je navázáno …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the proposed marketing communication plan for the newly emerging custom baking service in Zlín and the cake shop under which it will fall. The thesis defines the theoretical knowledge related to service marketing and marketing communication. In the practical part there is an analysis of the competitive environment, including a competitive analysis, Porter's model and PESTEL …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DOBEŠOVÁ, Terezie. \textit{Plán marketingové komunikace nové služby zakázkového pečení ve Zlíně}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2024. Available from: https://theses.cz/id/qnwo2t/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Dobešová, Terezie. Plán marketingové komunikace nové služby zakázkového pečení ve Zlíně. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Marketingová komunikace / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
"Na hranicích musí panovat zákon a pořádek": Analýza budování mediální agendy a mediální reprezentace tzv. migrační krize v denících Právo a MF Dnes
Michal Tkaczyk -
Finský životní styl SISU a jeho dopad na ubytovací a stravovací služby ve Finsku
Michaela Kužniarová -
Korupce na východě a západě: Analýza a srovnání korupční situace v Rusku a USA
Lolita Iliadi -
Jak vystavení angličtině mimo školu skrze anglické filmy a seriály společně s učením anglické výslovnosti ve škole ovlivňuje jazykové dovednosti žáků, zvláště poslechové a výslovnostní.
Gabriela Kostková -
Kvantitativní a kvalitativní hodnocení obsahu humusových látek a uhlíku v nadložním humusu lesních půd na vybraných lokalitách Mont Beuvray (Francie)
Milan Knotek -
Digital B2B Platform Models in the German Recycling Industry Enabling a shared understanding and a strategic perspective of characteristics and success factors by a mixed-methods approach of the secondary metals industry in Germany
Matthias Spanic -
Systém motivace a stimulace v podniku z hlediska věku a pohlaví
Vojtěch Volf -
Receptivní dovednosti a techniky jejich rozvoje v učebnicích angličtiny na úrovni A1.
Monika Nehasilová