Projekt vytvoření marketingové komunikace nově vznikajícího internetového obchodu – Bc. Adéla Krutilová
Bc. Adéla Krutilová
Master's thesis
Projekt vytvoření marketingové komunikace nově vznikajícího internetového obchodu
The Project of Creating a Marketing Communication for a Newly Emerging Online Store
Abstract:
Cílem této diplomové práce je vytvoření online marketingové komunikace pro nově vznikající e-shop. Práce se skládá z teoretické, analytické a projektové části. Teoretická část práce se věnuje literární rešerši, která je zaměřená na oblast e-commerce, online marketingové komunikace a popis analytických metod. Analytická část zabývá základní charakteristikou e-shopu, seznámením s produktovým portfoliem …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is to create online marketing communication for a newly emerging e-shop. The work consists of theoretical, analytical and project part. The theoretical part of the work is devoted to literary research, which is focused on e-commerce, online marketing communication and a description of analytical methods. The analytical part deals with the basic characteristics of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 6. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Kyselák
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRUTILOVÁ, Adéla. \textit{Projekt vytvoření marketingové komunikace nově vznikajícího internetového obchodu}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/qo2bnu/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Krutilová, Adéla. Projekt vytvoření marketingové komunikace nově vznikajícího internetového obchodu. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing, Specialization: Design Management
Theses on a related topic
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Vanesa Kubenková -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Online marketingová komunikace společnosti FATIMA Dance a Fitness
Spěvák Spěvák -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketingová komunikace AC Sparta Praha
Filip Liška -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová