Bc. Adéla Krutilová

Diplomová práce

Projekt vytvoření marketingové komunikace nově vznikajícího internetového obchodu

The Project of Creating a Marketing Communication for a Newly Emerging Online Store
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vytvoření online marketingové komunikace pro nově vznikající e-shop. Práce se skládá z teoretické, analytické a projektové části. Teoretická část práce se věnuje literární rešerši, která je zaměřená na oblast e-commerce, online marketingové komunikace a popis analytických metod. Analytická část zabývá základní charakteristikou e-shopu, seznámením s produktovým portfoliem …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to create online marketing communication for a newly emerging e-shop. The work consists of theoretical, analytical and project part. The theoretical part of the work is devoted to literary research, which is focused on e-commerce, online marketing communication and a description of analytical methods. The analytical part deals with the basic characteristics of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2020

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Krutilová, Adéla. Projekt vytvoření marketingové komunikace nově vznikajícího internetového obchodu. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing, specializace Design management