Přesvědčování prostřednictvím emocí. Analýza konkrétní televizní reklamy zaměřené na děti mladšího školního věku – Ing. Petr Přikryl
Ing. Petr Přikryl
Bakalářská práce
Přesvědčování prostřednictvím emocí. Analýza konkrétní televizní reklamy zaměřené na děti mladšího školního věku
Convincing through emotions. Analysis of concrete television advertisement aimed at children of younger school age
Anotace:
Cílem mojí bakalářské práce je objasnění vlivu televizní reklamy na děti a propojení reklamy a psychologie v marketingové komunikaci. Zabývám se úlohou emocí při tvorbě dětské televizní reklamy. Zaměřuji se na praktické potvrzení hypotézy týkající se některých prvků v reklamě určené dětem mladšího školního věku.Abstract:
Goal of my Bachelor Work is clarifying of influence of television advertisement to children and connection of advestising and psychology in marketing communication. I am concerned with a function of emotions during creation of child television advertisment. I concentre for a practical confirmation of hypothesis dealing with some elements in advertising aimed at children of younger school age.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w91wn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PŘIKRYL, Petr. \textit{Přesvědčování prostřednictvím emocí. Analýza konkrétní televizní reklamy zaměřené na děti mladšího školního věku}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/qo4pil/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita in-store marketingu z pohledu psychologie
Valérie Štursová -
Psychologie prodeje v oblasti bankovnictví
Marina Krátká -
Klamavá reklama a minimální standardy kvality
Zuzana Hrazděrová -
Reklama a spotřebitelské chování
Hana Ondrušová -
Emoce žáků mladšího školního věku
Tereza Vodičková -
Emoce a jejich vliv na herecký projev
Hana Drozdová -
Emoce a násilná trestná činnost
Kristýna Junová -
Emoce ve vnitropodnikové komunikaci podniků
Jana Míková