Vliv komunikace pro zdravý rozvoj mladé generace – Bc. Hana JURAČKOVÁ
Bc. Hana JURAČKOVÁ
Master's thesis
Vliv komunikace pro zdravý rozvoj mladé generace
The Influence of comunication on the Development of young generation
Anotácia:
Ve své diplomové práci se zabývám převážně komunikací. Poukázala jsem na to, jak je komunikace v našem životě důležitá a zaměřila jsem se především na mladou generaci. Popisuji zde zejména význam komunikace, protože komunikace je nedílnou součástí každodenního života a mezilidských vztahů. Zabývám se různými typy komunikace, jejím obohacováním a správným nasměrováním. Pokusila jsem se zdůraznit také …viacAbstract:
My dissertation main theme is communication. I endeavor to shown how important communication is in our lives, especially in case of young generation. I describe mainly communication, because it is integral part of our everyday live and interpersonal relations. I deal with various kinds of communications, its enriching and correct routing. I tried to underline signification of correct communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 3. 2009
Zverejniť od: 20. 3. 2009
Identifikátor:
1015833
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 5. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JURAČKOVÁ, Hana. Vliv komunikace pro zdravý rozvoj mladé generace. Brno, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 03. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 3. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační bariéry mezi učitelem a žákem a jejich prevence/řešení
Sára GORYCZKOVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace v zařízeních sociálních služeb
Tereza Špalková -
Identita, komunikace a sociální sítě
Jan Rigó -
Analýza a stanovení funkčních pravidel a procesů chování pro manažera a organizaci pomocí aplikace psychologických věd
Josef Štaif -
Pohybové chvilky rozvíjející emoční inteligenci, sociální a komunikační dovednosti pro děti 4.–7. ročníku ZŠ
Anna Mecerodová -
Metodika Dobrý začátek a rozvoj sociálních, emočních a kognitivních dovedností dětí předškolního věku
Martina Rolinková -
Vztah rysové emoční inteligence a sociální inteligence s životní spokojeností u vysokoškolských studentů
Anastasiia HAMKRELIDZE -
Vztah sociální kognice a inteligence u adolescentů
Kateřina Skalická