Ing. Lucie Hajdová

Master's thesis

Marketingový plán nově vznikající společnosti v oblasti gastronomie

Marketing Plan of the Newly Forming Company in Gastronomy
Anotácia:
Cílem diplomové práce bylo vytvoření marketingového plánu pro nově vznikající společnosti v oblasti gastronomie. Práce se skládala z teoretické, praktické a projektové části. V teoretické části byly vymezeny základní pojmy související s marketingem služeb, základy strategického marketingu, základy marketingového výzkumu, a především s tvorbou marketingového plánu. Praktická část analyzovala trh a konkurenci …viac
Abstract:
The aim of this master's thesis was to create a marketing plan for a newly forming company in gastronomy. The thesis was composed of a theoretical, a practical and a project part. In the theoretical part was defined the basic terms connected with marketing services, with the basics of strategic marketing, with the basics of marketing research and especially with the creation of a marketing plan. The …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hajdová, Lucie. Marketingový plán nově vznikající společnosti v oblasti gastronomie. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications