Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa – Bc. Eliška Přikrylová
Bc. Eliška Přikrylová
Diplomová práce
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Marketing communication of insurance company Koopertiva
Anotace:
Cílem této diplomové práce bylo vytvořit návrh marketingové komunikace pro pojišťovnu Kooperativa. V teoretické části jsou detailněji rozebrány kapitoly, jako je například tvorba marketingové komunikace, komunikační mix nebo generace Z. V praktické části byla provedena situační analýza podniku na základě výsledků z kvalitativního i kvantitativního výzkumu. Následně byly stanoveny komunikační cíle, …víceAbstract:
The aim of this thesis was to create a marketing communication proposal for the insurance company Kooperativa. In the theoretical part, chapters such as the creation of marketing communication, communication mix or generation Z are discussed in detail. In the practical part, a situational analysis of the company was carried out based on the results of qualitative and quantitative research. Subsequently …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qzz68/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2024
- Vedoucí: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová