Bc. Eliška Přikrylová

Diplomová práce

Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa

Marketing communication of insurance company Koopertiva
Anotace:
Cílem této diplomové práce bylo vytvořit návrh marketingové komunikace pro pojišťovnu Kooperativa. V teoretické části jsou detailněji rozebrány kapitoly, jako je například tvorba marketingové komunikace, komunikační mix nebo generace Z. V praktické části byla provedena situační analýza podniku na základě výsledků z kvalitativního i kvantitativního výzkumu. Následně byly stanoveny komunikační cíle, …více
Abstract:
The aim of this thesis was to create a marketing communication proposal for the insurance company Kooperativa. In the theoretical part, chapters such as the creation of marketing communication, communication mix or generation Z are discussed in detail. In the practical part, a situational analysis of the company was carried out based on the results of qualitative and quantitative research. Subsequently …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 1. 2024
  • Vedoucí: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management