Bc. Maja Chudíčková

Diplomová práce

Výzkum marketingové komunikace herních organizací v e-sportu

Research of marketing communication of gaming organizations in e-sport
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací herních organizací, které pořádají herní eventy. Byl proveden kvalitativní i kvantitativní výzkum s cílem najít a pojmenovat faktory, které ovlivňují návštěvníky při zvažování účasti na herním eventu. Na základě výsledků analýz byla následně sestavena obecná marketingová doporučení pro organizátory herních eventů.
Abstract:
This diploma thesis deals with marketing communication of gaming organizations who creates gaming events. Both qualitative and quantitative researches were conducted to identify factors that affect visitors when considering participation in gaming event. Based on results of the analyses, general marketing recommendations for game event organizers were subsequently compiled.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Denis Drexler, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický