Marketingová strategie firmy Verlagsgruppe Handelsblatt na českém trhu a její porovnání s konkurencí (se zaměřením na denní tisk) – Milan Jankovský
Milan Jankovský
Bakalářská práce
Marketingová strategie firmy Verlagsgruppe Handelsblatt na českém trhu a její porovnání s konkurencí (se zaměřením na denní tisk)
Anotace:
Práce popisuje marketingovou strategii mezinárodního vydavatelství na českém trhu se zaměřením na ekonomický tisk. První část stručně nastiňuje teoretická východiska marketingové strategie. Druhá pak představuje společnost Verlagsgruppe Handelsblatt a její zahraniční afilace, významný prostor je věnován vydavatelství odborného tisku Economia a profilu Hospodářských novin. Třetí část detailně popisuje …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/7441
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 6. 2008
- Vedoucí: Miroslava Sztogrynová
- Oponent: Petr Šimůnek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JANKOVSKÝ, Milan. \textit{Marketingová strategie firmy Verlagsgruppe Handelsblatt na českém trhu a její porovnání s konkurencí (se zaměřením na denní tisk)}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/qov73v/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/7441
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie restauračního zařízení
Nikol Nentvichová -
Marketingová strategie jako podpora prodeje služeb cestovních kanceláří a agentur
Daria Shebalina -
Marketingová strategie zámku Radešín
Helena Kubíčková -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Irsko)
Barbora Ondrůšková -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland
Veronika Nesvadbová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
Patrícia Cudzišová -
Marketingové prostředí obchodní firmy podle marketingové strategie Tomáše Bati
Erik Lojška -
FFF tisk s různými typy filamentů
Jáchym Hammer