Sourozenci osob s přítomností ADHD - přehledová studie – Bc. Tereza Meiringerová
Bc. Tereza Meiringerová
Bachelor's thesis
Sourozenci osob s přítomností ADHD - přehledová studie
Siblings of Individuals with ADHD – A Review Study.
Anotácia:
Práce prezentuje výsledky literární rešerše zaměřené na sourozence osob s přítomností ADHD. Sourozenci jedinců s přítomností ADHD vykazují například v oblastech krátkodobé prostorové paměti, verbální a prostorové pracovní paměti zhoršení podobné zhoršením zaznamenaným u ADHD sourozenců či alternace v některých mozkových strukturách (např. v insule). Potýkají se se zvýšeným rizikem rozvoje schizofrenie …viacAbstract:
The thesis presents a literature review focused on siblings of individuals dealing with ADHD. Siblings of individuals with ADHD showed impairments in e.g., short-term spatial memory, verbal and spatial working memory similar to those indicated in their affected siblings. Certain brain alternations (e.g., in insula) and an increased risk for schizophrenia, bipolar and borderline personality disorder …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zrbzp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
- Vedúci: doc. PhDr. Iva Burešová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Hana Přikrylová Kučerová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Psychology / Psychology
Práce na příbuzné téma
-
Využití intervencí za pomoci zvířat u dětí s poruchou autistického spektra a poruchou pozornosti do věku 15 let
Tereza Paulová -
Vliv pozornosti investorů na trh zlata
Tereza Lancmanová -
Vplyv behaviorálnej pozornosti na volatilitu ceny zlata
Marianna Gregorovičová -
Porucha pozornosti s hyperaktivitou a sport
Andrea STRNADLOVÁ -
Lived experiences of students with ADHD, parents of students with ADHD, and teachers of students with ADHD with factors that support school inclusion and functioning of students with ADHD
Růžena KRTKOVÁ RUDNICKÁ