Využití JavaFX při tvorbě grafických aplikací – Bc. Ondřej Beneš
Bc. Ondřej Beneš
Bakalářská práce
Využití JavaFX při tvorbě grafických aplikací
Developing graphical applications using JavaFX
Anotace:
Práce se po teoretické i praktické stránce zabývá softwarovou platformou JavaFX. Práci lze využít jako studijní materiál pro předmět Počítačová grafika. Prvních sedm kapitol tvoří teoretickou část. Stručné představení platformy JavaFX je následováno srovnáním se softwarovými knihovnami Swing a WPF. V dalších kapitolách je popsáno vytváření grafického uživatelského rozhraní, použití animací a práce …víceAbstract:
This thesis covers the JavaFX software platform from both a theoretical and practical standpoint. It is well suited to be used as a study material for the Computer Graphics course. The first seven chapters comprise the theoretical part. A brief introduction to JavaFX is followed by a comparison with Swing and WPF libraries. The following chapters describe the creation of Graphical User Interfaces, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Petr Veselý
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Beneš, Ondřej. Využití JavaFX při tvorbě grafických aplikací. Pardubice, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatikyUniverzita Pardubice
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační technologie / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
1. Teoretická část: Grafické uživatelské rozhraní u dotykových zařízení 2. Praktická část: Grafické uživatelské rozhraní u elektromobilu.
Ondřej VELEBNÝ -
Grafické uživatelské rozhraní pro vizualizaci simulací a experimentů na e-cyanobacterium.org
Jozef Mikušinec -
Grafické uživatelské rozhraní pro syslog-ng
Jakub Mojto -
Grafické uživatelské rozhraní pro OpenSim plug-in automatického generování svalových vláken
Tomáš KMENT -
Grafické uživatelské rozhraní pro systém správy verzí Git
Jaroslav VEČEŘA -
Grafické uživatelské rozhraní pro správu konfigurací systému Ansible
Václav Jochim -
Grafické uživatelské rozhraní pro embedded aplikace
Peter Bránecký -
Grafické uživatelské rozhraní pro embedded aplikace
Peter Bránecký