Budování značky společnosti VERMONT Holding a.s. – Bc. Lucie Červinková
Bc. Lucie Červinková
Master's thesis
Budování značky společnosti VERMONT Holding a.s.
Brand building of VERMONT Holding a.s.
Anotácia:
Cílem práce je návrh marketingové strategie včetně vypracovaného marketingového mixu a nástrojů pro budování značky, sjednocení brand identity napříč komunikačními kanály a doporučení, jak se odlišit od konkurence ve fashion odvětví. Dále navrhnout vylepšení dosavadních kroků značky pro získání většího povědomí o společnosti a nových zákazníků. Práce bude sloužit pro účely společnosti.Abstract:
The aim of the thesis is to propose a marketing strategy including a developed marketing mix and branding tools, unifying brand identity across communication channels and recommendations on how to differentiate from competitors in the fashion industry. Furthermore, to propose improvements to the existing branding steps to gain more awareness and new customers. The work will be used for the purpose …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
- Oponent: Martin Přibyl, Ph.D. MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityMaster programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Strategická analýza budovania značky a dlhodobého záujmu o nezávislú galériu: Prípadová štúdia galérie Citrus Jam
Diana Fašangová -
Strategická analýza prodeje vozů značky AUDI v ČR
Patrik Just -
Strategická analýza podniku Nemléko s.r.o. (Optimistic)
Olga Caraja -
Budování značky
Sabina Roubičková -
Strategická analýza
Simona Vítová -
Finanční a strategická analýza vybraného podniku
Sylvie Rýdlová -
Strategic Analysis of Estee Lauder
Ayan Mammadzada -
Zvýšení povědomí o značce firmy První Znojemská realitní kancelář s.r.o.
Jakub Leinberger