Marketingová komunikace vybraného maloobchodu – Kristýna Růžičková
Kristýna Růžičková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace vybraného maloobchodu
Marketing communication of a selected retail store
Anotácia:
Růžičková K. Marketingová komunikace vybraného maloobchodu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2024 Bakalářská práce je zaměřena na současnou marketingovou komunikaci vybraného maloobchodu Marella sídlící v Brně. Hlavním cílem této práce je na základě provedené analýzy navrhnout marketingovou komunikaci pro vybraný podnikatelský subjekt. V teoretické části bylo nutné zajistit informace …viacAbstract:
Růžičková K. Marketing communication of a selected retail store. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2024 The bachelor thesis focuses on the current marketing communication of a selected retail store Marella based in Brno. The main objective of this bachelor thesis is to propose a marketing communication for the selected business entity based on the analysis carried out. In the theoretical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2024
- Vedúci: Ing. Lenka Procházková, Ph.D.
- Oponent: Marek Záboj, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / specializace:
Trade and Services Management / Trade Management
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová