Bc. Marek KOZEL

Master's thesis

Marketingová strategie Českého centra Vídeň

Marketing Strategy of Czech Centre Vienna
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá marketingem neziskové organizace - konkrétně Českého centra Vídeň, které se věnuje prezentaci a propagaci České republiky a české kultury v zahraničí. Cílem práce je návrh marketingové a komunikační strategie. Tomu předchází situační kvalitativní analýzy, jako je SWOT analýza, STEP analýza, analýza marketingového mixu a komunikačního mixu a dále explorativní analýza konkurence …more
Abstract:
This thesis is focused on marketing of nonprofit organizations - specifically, the Czech Centre in Vienna which is promoting Czech Republic and Czech culture abroad. The main goal of the thesis is to create marketing and communication strategy. It´s using informations from qualitative analysis such as SWOT analysis, STEP analysis, marketing mix and communication mix and explorative analysis of competition …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2012
Accessible from:: 17. 4. 2012

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KOZEL, Marek. Marketingová strategie Českého centra Vídeň. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 17. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe