Bc. Marek KOZEL
Master's thesis
Marketingová strategie Českého centra Vídeň
Marketing Strategy of Czech Centre Vienna
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá marketingem neziskové organizace - konkrétně Českého centra Vídeň, které se věnuje prezentaci a propagaci České republiky a české kultury v zahraničí. Cílem práce je návrh marketingové a komunikační strategie. Tomu předchází situační kvalitativní analýzy, jako je SWOT analýza, STEP analýza, analýza marketingového mixu a komunikačního mixu a dále explorativní analýza konkurence …moreAbstract:
This thesis is focused on marketing of nonprofit organizations - specifically, the Czech Centre in Vienna which is promoting Czech Republic and Czech culture abroad. The main goal of the thesis is to create marketing and communication strategy. It´s using informations from qualitative analysis such as SWOT analysis, STEP analysis, marketing mix and communication mix and explorative analysis of competition …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2012
Accessible from:: 17. 4. 2012
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOZEL, Marek. Marketingová strategie Českého centra Vídeň. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Economic Policy and Administration / Non-Profit and Social Services Administration
Theses on a related topic
-
Marketingová prezentace České republiky v Ruské federaci
Lucie Mikšíková -
Kulturní diplomacie České republiky na příkladu činnosti Českého centra v New Yorku
Kristina Jochmannová -
Kulturní diplomacie České republiky
Natálie Arpášová -
Bohemian Rhapsody – vývoj mediální prezentace skupiny Queen v České republice
Jakub Tesařík -
Prezentace České republiky v televizním pořadu Toulavá kamera
Michaela Tesařová -
Možnosti prezentace sbírek muzeí umění na sociálních sítích v České republice
Veronika Vacková -
Analýza veřejné diplomacie České republiky - prezentace státu v Japonsku.
Lucie Houbová -
Nation branding České republiky a její efektivní prezentace v evropském prostoru
Markéta Dianová