Marketingová strategie Českého centra Vídeň – Bc. Marek KOZEL
Bc. Marek KOZEL
Master's thesis
Marketingová strategie Českého centra Vídeň
Marketing Strategy of Czech Centre Vienna
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá marketingem neziskové organizace - konkrétně Českého centra Vídeň, které se věnuje prezentaci a propagaci České republiky a české kultury v zahraničí. Cílem práce je návrh marketingové a komunikační strategie. Tomu předchází situační kvalitativní analýzy, jako je SWOT analýza, STEP analýza, analýza marketingového mixu a komunikačního mixu a dále explorativní analýza konkurence …viacAbstract:
This thesis is focused on marketing of nonprofit organizations - specifically, the Czech Centre in Vienna which is promoting Czech Republic and Czech culture abroad. The main goal of the thesis is to create marketing and communication strategy. It´s using informations from qualitative analysis such as SWOT analysis, STEP analysis, marketing mix and communication mix and explorative analysis of competition …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012
Zverejniť od: 17. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOZEL, Marek. Marketingová strategie Českého centra Vídeň. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Non-Profit and Social Services Administration
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová prezentace České republiky v Ruské federaci
Lucie Mikšíková -
Kulturní diplomacie České republiky na příkladu činnosti Českého centra v New Yorku
Kristina Jochmannová -
Kulturní diplomacie České republiky
Natálie Arpášová -
Bohemian Rhapsody – vývoj mediální prezentace skupiny Queen v České republice
Jakub Tesařík -
Prezentace České republiky v televizním pořadu Toulavá kamera
Michaela Tesařová -
Možnosti prezentace sbírek muzeí umění na sociálních sítích v České republice
Veronika Vacková -
Analýza veřejné diplomacie České republiky - prezentace státu v Japonsku.
Lucie Houbová -
Nation branding České republiky a její efektivní prezentace v evropském prostoru
Markéta Dianová