Výhody a nevýhody dramatické výchovy v hodinách vlastivědy na prvním stupni základních škol: Dramatizace na téma Rudolf II. a legenda o Golemovi – Tereza KUNEŠOVÁ
Tereza KUNEŠOVÁ
Master's thesis
Výhody a nevýhody dramatické výchovy v hodinách vlastivědy na prvním stupni základních škol: Dramatizace na téma Rudolf II. a legenda o Golemovi
Advantages and disadvantages of drama education in civics lessons at lower elementary schools: Dramatization of the theme Rudolf II. and the legend of the Golem
Abstract:
Práce se zabývá výhodami a nevýhodami dramatické výchovy, a to především jejím přínosem pro žáky prvního stupně v hodinách vlastivědy. Teoretická část je věnována představení vybraných speciálních výukových a aktivizačních metod a následně se zabývá pojmem tvořivá dramatická výchova, jejími výhodami a možnostmi aplikace do hodin. Její nezbytnou součástí je navíc uvedení do historického kontextu tématu …moreAbstract:
The thesis deals with the advantages and disadvantages of drama education in particular its contribution to the pupils of the first degree in lessons of Homeland studies. The theoretical part is devoted to the presentation of selected teaching and effective methods used in everyday teaching. It also deals with the notion of creative drama in education, its advantages and possibilities of applications …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 3. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Michal Červenka
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUNEŠOVÁ, Tereza. \textit{Výhody a nevýhody dramatické výchovy v hodinách vlastivědy na prvním stupni základních škol: Dramatizace na téma Rudolf II. a legenda o Golemovi}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2015. Available from: https://theses.cz/id/qpzxjk/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KUNEŠOVÁ, Tereza. Výhody a nevýhody dramatické výchovy v hodinách vlastivědy na prvním stupni základních škol: Dramatizace na téma Rudolf II. a legenda o Golemovi. Ústí nad Labem, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / field:
Primary School Teacher Education / Teaching for Primary Schools - English Language
Theses on a related topic
-
Využití metod dramatické výchovy ve výuce vlastivědy: výukový program Mládí Otce vlasti
Nikola Rybová -
Využití prvků dramatické výchovy při vyučování dějepisu na 2. stupni základní školy
Stanislava Matulová -
Využívání metod dramatické výchovy při výuce etické výchovy na 1. stupni málotřídní školy
Daniela MATYASKO -
Syntéza hudební a dramatické výchovy v ukázkových hodinách na I. stupni ZŠ
Kateřina MRAVCOVÁ -
Využití metod dramatické výchovy v dějepisné části vlastivědy
Ivana Bártičková -
Vzájemné propojování dramatické a výtvarné výchovy
Veronika Blažková -
Pedagog Rudolf Walter a Komorní hry radosti ze života
Růžena Dvořáková -
Hry Jiřího Karáska ze Lvovic Cesare Borgia a Král Rudolf
Michaela Kořistová