Komparace marketingové komunikace a postavení značky Schmidt's na českém a americkém trhu – Nikola Lubinová
Nikola Lubinová
Master's thesis
Komparace marketingové komunikace a postavení značky Schmidt's na českém a americkém trhu
The Comparison of the marketing communication and position of the Schmidt's brand on the Czech and American market
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá komparací marketingové komunikace a postavením značky Schmidt’s na českém a americkém trhu. Cílem práce bylo definovat věcná doporučení pro komunikační strategii značky Schmidt’s na českém trhu za účelem zvýšení efektivity komunikace a v důsledku toho zlepšení postavení značky na trhu. Pro potřeby zpracování těchto doporučení byla realizována případová studie značky na …moreAbstract:
This thesis deals with the comparison of marketing communication and the position of the Schmidt's brand on the Czech and American market. The aim of the thesis was to define substantive recommendations for the communication strategy of the Schmidt's brand on the Czech market in order to increase the effectiveness of communication and consequently improve the brand's position on the market. For the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/85908
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2022
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Klára Dvořáková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LUBINOVÁ, Nikola. \textit{Komparace marketingové komunikace a postavení značky Schmidt's na českém a americkém trhu}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2022. Available from: https://theses.cz/id/qqupju/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85908
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová