Nikola Lubinová

Master's thesis

Komparace marketingové komunikace a postavení značky Schmidt's na českém a americkém trhu

The Comparison of the marketing communication and position of the Schmidt's brand on the Czech and American market
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá komparací marketingové komunikace a postavením značky Schmidt’s na českém a americkém trhu. Cílem práce bylo definovat věcná doporučení pro komunikační strategii značky Schmidt’s na českém trhu za účelem zvýšení efektivity komunikace a v důsledku toho zlepšení postavení značky na trhu. Pro potřeby zpracování těchto doporučení byla realizována případová studie značky na …more
Abstract:
This thesis deals with the comparison of marketing communication and the position of the Schmidt's brand on the Czech and American market. The aim of the thesis was to define substantive recommendations for the communication strategy of the Schmidt's brand on the Czech market in order to increase the effectiveness of communication and consequently improve the brand's position on the market. For the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2022
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Klára Dvořáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85908