Komparace marketingové komunikace a postavení značky Schmidt's na českém a americkém trhu – Nikola Lubinová
Nikola Lubinová
Diplomová práce
Komparace marketingové komunikace a postavení značky Schmidt's na českém a americkém trhu
The Comparison of the marketing communication and position of the Schmidt's brand on the Czech and American market
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá komparací marketingové komunikace a postavením značky Schmidt’s na českém a americkém trhu. Cílem práce bylo definovat věcná doporučení pro komunikační strategii značky Schmidt’s na českém trhu za účelem zvýšení efektivity komunikace a v důsledku toho zlepšení postavení značky na trhu. Pro potřeby zpracování těchto doporučení byla realizována případová studie značky na …víceAbstract:
This thesis deals with the comparison of marketing communication and the position of the Schmidt's brand on the Czech and American market. The aim of the thesis was to define substantive recommendations for the communication strategy of the Schmidt's brand on the Czech market in order to increase the effectiveness of communication and consequently improve the brand's position on the market. For the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85908
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Klára Dvořáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85908
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová