Zefektivnění čtení s porozuměním u dospívajících s ADHD/ADD – Simona Gernatová
Simona Gernatová
Bachelor's thesis
Zefektivnění čtení s porozuměním u dospívajících s ADHD/ADD
Making Reading Comprehension More Effective for Adolescent Learners with ADHD/ADD
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem čtení s porozuměním u ADHD/ADD dospívajících čtenářů. Teoretická část vymezuje termín čtení, čtení s porozuměním a dovednosti rozvíjející čtení s porozuměním a definuje termín ADHD/ADD, jeho projevy a dopad jeho projevů na ADHD/ADD čtenáře s ohledem na výuku jazyků a čtení s porozuměním. Praktická část analyzuje dvanáct vyučovacích hodin zaměřených na čtení s porozuměním …moreAbstract:
The bachelor thesis researches the topic of reading comprehension among adolescent learners with ADHD/ADD. The theoretical part provides a theoretical background of the terms reading, reading comprehension, and skills developing reading comprehension and defines the term ADHD/ADD, its manifestations, and the impact of its manifestations on ADHD/ADD readers with respect to language learning and reading …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2023
Identifier:
https://is.praguecityuniversity.cz/th/vqfox/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2023
- Supervisor: M.A. Leona Svobodová Máslová
- Reader: PhDr. Markéta Zusková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Prague City Vysoká ŠkolaPrague City University
Bachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / English as Foreign Language
Theses on a related topic
-
Kompenzační strategie pro dospělé studenty s dyslexií zaměřené na rozvoj dovednosti čtení s porozuměním v cizím jazyce.
Vladimíra Vokráčková -
Čtení s porozuměním u žáků s dyslexií ve srovnání s žáky intaktními ve 2. až 5. ročníku ZŠ
Monika SATTLEROVÁ -
Rozvoj řečové dovednosti čtení s porozuměním v anglickém jazyce u žáků s dyslexií
Nikol Eisová -
Hodnocení učebnice: čtení s porozuměním v angličtině pro žáky s dyslexií
Martin Kubíček -
Praktické využití snadného čtení (Easy to read) při spolupráci s lidmi s mentálním postižením
Eva OPLTOVÁ -
Deskripce základních rozdílů žáků s dyslexií a běžné populace z hlediska čtení s porozuměním a základních logických úvah.
Ivana CIBULKOVÁ -
Vliv spánkových epileptiformních výbojů v EEG na výskyt jádrových příznaků ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder) u dětí s benigní epilepsií s centrotemporálními hroty
Pavlína Danhofer -
Ergoterapie u dětí školního věku s diagnózou ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder)
Anna RYCHTAŘÍKOVÁ