Zefektivnění čtení s porozuměním u dospívajících s ADHD/ADD – Simona Gernatová
Simona Gernatová
Bakalářská práce
Zefektivnění čtení s porozuměním u dospívajících s ADHD/ADD
Making Reading Comprehension More Effective for Adolescent Learners with ADHD/ADD
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem čtení s porozuměním u ADHD/ADD dospívajících čtenářů. Teoretická část vymezuje termín čtení, čtení s porozuměním a dovednosti rozvíjející čtení s porozuměním a definuje termín ADHD/ADD, jeho projevy a dopad jeho projevů na ADHD/ADD čtenáře s ohledem na výuku jazyků a čtení s porozuměním. Praktická část analyzuje dvanáct vyučovacích hodin zaměřených na čtení s porozuměním …víceAbstract:
The bachelor thesis researches the topic of reading comprehension among adolescent learners with ADHD/ADD. The theoretical part provides a theoretical background of the terms reading, reading comprehension, and skills developing reading comprehension and defines the term ADHD/ADD, its manifestations, and the impact of its manifestations on ADHD/ADD readers with respect to language learning and reading …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.praguecityuniversity.cz/th/vqfox/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2023
- Vedoucí: M.A. Leona Svobodová Máslová
- Oponent: PhDr. Markéta Zusková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Prague City Vysoká ŠkolaPrague City Vysoká Škola
Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Angličtina jako cizí jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Kompenzační strategie pro dospělé studenty s dyslexií zaměřené na rozvoj dovednosti čtení s porozuměním v cizím jazyce.
Vladimíra Vokráčková -
Čtení s porozuměním u žáků s dyslexií ve srovnání s žáky intaktními ve 2. až 5. ročníku ZŠ
Monika SATTLEROVÁ -
Rozvoj řečové dovednosti čtení s porozuměním v anglickém jazyce u žáků s dyslexií
Nikol Eisová -
Hodnocení učebnice: čtení s porozuměním v angličtině pro žáky s dyslexií
Martin Kubíček -
Praktické využití snadného čtení (Easy to read) při spolupráci s lidmi s mentálním postižením
Eva OPLTOVÁ -
Deskripce základních rozdílů žáků s dyslexií a běžné populace z hlediska čtení s porozuměním a základních logických úvah.
Ivana CIBULKOVÁ -
Vliv spánkových epileptiformních výbojů v EEG na výskyt jádrových příznaků ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder) u dětí s benigní epilepsií s centrotemporálními hroty
Pavlína Danhofer -
Ergoterapie u dětí školního věku s diagnózou ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder)
Anna RYCHTAŘÍKOVÁ